Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Sep 2024 09:15:08 +0300

Tere!

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/06873 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Vana-Kaiu küla, Sepa 
(null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsusele on esitatud taotlus 
püstitada Vana-Kaiu külas Sepa maaüksusel (katastritunnus 27701:003:0570) 
oleva elamu asemel uus ja suurem. Tegemist on üldplaneeringu kohaselt 
detailplaneeringu koostamise kohustusega alaga, kuid kavandatav tegevus 
sobitub üldplaneeringu tingimustega ja elamu on sellel asukohal olnud juba 
üle 50 aasta, mistõttu kaalutakse ehitusõiguse andmist 
projekteerimistingimustega. Eelnõuga saab tutvuda ehitisregistri vahendusel 
ja Rapla valla veebilehel https://rapla.ee/projekteerimistingimused. Oodatud 
on arvamused ja ettepanekud, mis palutakse soovi korral esitada 
ehitisregistri vahendusel või valla e-posti aadressile [email-masked]. Ei 
ole teada, et riigimaantee kaitsevööndisse tegevusi kavandataks, kuid 
maaüksus jääb riigimaantee kaitsevööndisse, mistõttu Transpordiamet 
kaasatakse ettevaatuspõhimõttest lähtuvalt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27123261>  (menetlus nr: 
449382), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister